İNTERNET MAĞAZANININ ÜMUMİ İSTİFADƏ ŞƏRTLƏRİ

Onlayn-Mağazadan İstifadəyə dair Ümumi Qaydalar və Şərtlər (Qaydalar və Şərtlər) La Makeup Sp. tərəfindən həyata keçirilən satış üçün ümumi şərtləri müəyyən edir. z o.o., Polşanın Varşava şəhərində www.makeup.az onlayn mağazası (bundan sonra “onlayn mağaza” adlandırılacaq) vasitəsilə, həmçinin Satıcı tərəfindən təqdim olunan pulsuz elektron xidmətlərin göstərilməsi şərtlərini müəyyən edir.

Saytda təklif olunan məlumat və məhsullardan ("Xidmətlər") istifadə etməzdən əvvəl dərc edilmiş Şərtləri tam oxuyun.

Şərtlərin təsdiqlənməsi İstifadəçi ( Alıcı ) ilə Satıcı arasında müqavilə bağlamaq üçün zəruri və şərtdir.

Şərtləri qəbul etməklə İstifadəçi (Alıcı) onunla Satıcı arasında bağlanmış müqavilə əsasında şəxsi məlumatlarının işlənməsinə razılıq verir.

 

Təriflər

 

1.     İş günləri bayram günləri istisna olmaqla, bazar ertəsindən cümə gününə qədərdir.

2. Internet-mağaza - www.makeup.az domenində fəaliyyət göstərən internet saytı kimi təqdim olunan mağazanı nəzərdə tuturam

3. Təchizatçı - Məhsulların tədarükü prosesində Satıcı ilə əməkdaşlıq edən şəxs və ya şirkət

         Məhsullar:

                a) ASIA AFRICA SKI EXPRESS

               b) Mağaza Veb saytında sifariş verərkən təklif olunan digər çatdırılma xidməti təminatçısı.

4. Parol - Alıcının Onlayn Mağazada Hesabına girişi qorumaq üçün istifadə olunan, Onlayn Mağazada Qeydiyyat prosesi zamanı Alıcı tərəfindən seçilmiş hərflər, rəqəmlər və ya digər simvollar ardıcıllığı.

5. İstifadəçi (Alıcı) - fiziki şəxs, qanunlara və qaydalara uyğun olaraq və ya Alıcı ilə Satıcı arasında bağlanmış alqı-satqı müqaviləsi əsasında xidmətlərin elektron formada təqdim edilir.

6. Alıcının ( Hesabı ), hər bir Alıcı üçün qeydiyyatdan keçdikdən sonra Satıcı tərəfindən onun adından açılan ayrı bir səhifədir.

7. Qaydalar – internet-mağazanın bu Qaydaları.

8. Qeydiyyat - İstifadəçinin (Alıcının) internet-mağazanın bütün funksiyalarından istifadə etməsi üçün zəruri olan müəyyən edilmiş Qaydalara uyğun olaraq həyata keçirilən faktiki hərəkətdir.

9. Satıcı - La MakeUp Sp. z o.o. baş ofisi Varşavada ( 02-672 ), st. Domanevska 37, lok. 17.6, NIP: 5252636585, REGON: 363029583, Varşava Rayon Məhkəməsi, Milli Məhkəmə Reyestrinin 12-ci Ticarət şöbəsi tərəfindən KRS 0000587427 nömrəsi ilə aparılmış iş reyestrində qeyd edilmişdir, 56 450 000 00 PLN nizamnamə kapitalı ilə; e-mail [email protected], eyni zamanda onlayn mağazanın sahibi və mağazanın veb saytının administratorudur.

10. Mağazanın veb saytı, Satıcının www.makeup.az domenində işləyən onlayn mağazasını idarə etdiyi saytlardır.

11. Məhsullar - Satıcı tərəfindən Mağaza Veb saytı vasitəsilə təqdim olunan mahsullardır.

12.    Satış müqaviləsi, Alıcı ilə Satıcı arasında Qaydalarla müəyyən edilmiş şərtlər altında uzaqdan bağlanmış bir müqavilədir.

 

1. Xidmətlər    

 

1.1. Saytda İstifadəçilər Satıcı tərəfindən təklif olunan məhsulların satışı üçün müqavilələr bağlamaq imkanına malikdirlər.

 

2. Saytda Qeydiyyat

 

2.1. Mağaza Saytında sifarişlər yaratmaq üçün İstifadəçi ( Alıcı ) qeydiyyat prosedurundan keçə və anketə uyğun olaraq lazımi məlumatları göstərə bilər.

 

2.2.   Mağazanın Veb saytında qeydiyyatdan keçərkən İstifadəçi (Alıcı) İstifadəçi (Alıcı) qarşısında öhdəliklərini yerinə yetirmək və ona ödənilmiş Məhsulları çatdırmaq üçün Sayt Administrasiyası üçün özü və əlaqə məlumatları haqqında etibarlı və dəqiq məlumat verməyi öhdəsinə götürür.

 

2.2. Saytda qeydiyyat prosesində İstifadəçi (Alıcı) təhlükəsizliyinə cavabdeh olduğu login (e-mail) və şifrəni göstərir. İstifadəçi (Alıcı) qeydiyyat zamanı göstərdiyi loqin və şifrəni üçüncü şəxslərə açıqlamamağı, bu məlumatları icazəsiz şəxslərin əli çatmayan yerdə saxlamağı öhdəsinə götürür. Onun adından həyata keçirilən bütün hərəkətlərə, yəni loqin və parolundan istifadə etməklə İstifadəçi (Alıcı) yalnız məsuliyyət daşıyır. 

 

3. Sifariş

 

3.1. İstifadəçi (Alıcı) mağazanın veb-saytı vasitəsilə gecə-gündüz internet-mağazada sifariş verə bilər. Mağaza Veb-saytı vasitəsilə sifariş vermək üçün İstifadəçi (Alıcı) onu maraqlandıran məhsulları seçə bilər. Məhsul Mağaza Saytında təqdim olunan məhsulun altındakı "ALMAQ" düyməsini sıxaraq sifarişə əlavə edilir ki, Mağaza Saytında "Səbət" bölməsində görünsün. İstifadəçi (Alıcı) bütün məhsulları “Səbətə” əlavə etdikdən, çatdırılma üsulunu və ödəniş üsulunu “Səbət”də göstərərək, “Sifariş verin” düyməsini sıxaraq Satıcıya sifariş formasını göndərərək sifariş verir. Mağaza Veb saytı. Hər dəfə Satıcıya sifariş verməzdən əvvəl İstifadəçiyə (Alıcıya) seçilmiş məhsullun ümumi dəyəri və çatdırılma, əgər varsa, Satış Müqaviləsinə uyğun olaraq ödəməli olduğu bütün əlavə xərclər barədə məlumat verilir.

3.2. Sifarişi (İstifadəçinin (Alıcının) təklifi) aldıqdan sonra Satıcı Alıcıya onun qeydiyyat məlumatlarını (İstifadəçi (Alıcı) İstifadəçi Hesabını qeydiyyatdan keçiribsə), bunlara keçidi göstərən elektron poçt mesajı (qəbulun təsdiqi) göndərir. Tərəflər arasında qanuni razılaşma olan Qaydalar, seçilmiş məhsullun qiyməti və onun dəyərini göstərən mümkün ödəniş və çatdırılma üsulu, habelə İstifadəçinin (Alıcının) müqavilənin şərtlərinə uyğun olaraq ödəməli olduğu bütün əlavə ödənişlər haqqında məlumat. Satış müqaviləsi. İstifadəçiyə (Alıcıya) qəbul təsdiqinin göndərilməsi müvafiq məhsulların satışı üçün Müqavilənin bağlanma anıdır.. 

3.3. Sifarişin işlənməsi və çatdırılma müddətləri yalnız əməliyyat ödəniş təminatçıları və ya bank tərəfindən təsdiq edildikdən sonra müəyyən ediləcək. Göstərilən təsdiq, ödəniş provayderlərinin və ya bankın əməliyyatın təsdiqini təmin etməkdən imtina etdiyi barədə bildirişin alındığı tarixdən etibarən 5 iş günü ərzində təşkil edilməmişdirsə, Satıcı sifarişi ləğv etmək hüququna malikdir.

3.4.Hüquqi şəxslər tərəfindən verilmiş sifarişlər, birbaşa və xüsusi olaraq Mağaza Saytında göstərilmədiyi təqdirdə işlənmir.

 

4.Qiymətlər

 

4.1.Təklif olunan məhsulların qiymətləri, açıq bir səhv halları istisna olmaqla, sifariş verildiyi zaman Satıcının veb saytında göstərilir.

4.2.Məhsulların qiymətlərinə, hesablanması nəzərdə tutulduğu hallarda ƏDV daxildir.

4.3.Satıcı saytda təklif olunan məhsulların qiymətlərini istənilən vaxt və əvvəlcədən xəbərdarlıq etmədən dəyişdirmək hüququnu özündə saxlayır, bu cür dəyişikliklər artıq yerləşdirilmiş sifarişlərə təsir göstərməyəcəkdir.

4.4.Satıcı, Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə və Satıcı tərəfindən müəyyən edilmiş qaydalara uyğun olaraq saytda təklif olunan məhsullara endirimlər edə bilər. Bu cür endirimlərə tətbiq olunan qaydalar endirimin göstərildiyi yerdə mövcuddur. Endirimlər müxtəlif formalarda ( verilə bilər, məsələn, ( Alıcılar ) və s. ) müsabiqəsində və ya anketdə iştirak nəticəsində fərdi olaraq verilən promosyonlar, sədaqət endirimləri.

4.5.Eyni məhsullu sifariş edərkən və alarkən müxtəlif növ endirimlər birləşdirilə bilməz.

 

5.Ödəniş

 

5.1.İstifadəçi ( Alıcı ) tərəfindən hər hansı bir səbəbdən ödənilmiş məbləği geri qaytarmaq hüququ ilə qaytarıldıqda, geri qaytarılacaq qiymət məhsulla tətbiq olunan endirim məbləğinə endirilir və yalnız faktiki olaraq ödənilmiş məbləğ geri qaytarılır.

5.2.İstifadəçi sifariş edilmiş məhsulların dəyərini saytda göstərilən metodlardan biri ilə ödəyə bilər. Saytda ödəniş aşağıdakı yollarla mümkündür:     

•kredit və ya debet kartı ilə.

 

5.3.İstifadəçi ( Alıcı ) üçüncü tərəf ödəmə xidməti təminatçısı ilə ödəmə metodunu seçərsə, İstifadəçi bu üçüncü tərəfin şərtlərinə və / və ya ödənişlərinə bağlı ola bilər.

5.4.Üçüncü tərəf ödəmə xidməti təminatçının iştirakı ilə bu ödəmə üsulu mövcud deyilsə və ya Satıcının nəzarətindən kənar səbəblərdən başqa bir şəkildə işləmirsə, satıcı məsuliyyət daşımır.

 

6 .Çatdırılma

 

6.1.Satıcı Azərbaycan Respublikasının ərazisində çatdırılma həyata keçirir.

6.2.Satıcı Satış Müqaviləsinin predmeti olan məhsulları heç bir qüsur olmadan çatdırmağa borcludur.

6.3.Satıcı, Mağazanın Saytında sifarişin çatdırılması və işlənməsi üçün tələb olunan iş günlərinin sayı barədə məlumat verir. 

6.4.Mağazanın Saytında göstərilən sifarişin işlənməsi və çatdırılma müddəti iş günləri sayılır.

6.5.Sifariş edilmiş məhsullar, sifariş formasında göstərilən ünvanda Təchizatçı vasitəsi ilə İstifadəçi ( Alıcı ) -ə çatdırılır. ASIA AFRICA SKI EXPRESS-i Təchizatçı seçdiyiniz zaman, çatdırılma ünvanı, müvafiq Təchizatçı ( üçün mövcud çatdırılma nöqtəsi olaraq seçilmiş ) sifariş edərkən İstifadəçi tərəfindən göstərilən ünvan olacaqdır. Göndərməni təsdiqləyən bir mesaj Satıcı tərəfindən ( Alıcının ) elektron poçt ünvanına göndərilir.

6.6.İstifadəçi ( Alıcı ) bu tip bağlamalar üçün məqbul bir şəkildə çatdırılan paketi diqqətlə araşdırmalıdır. Məhsulların zədələnməsi və ya itirilməsi halında, İstifadəçi ( Alıcı ) Təchizatçıdan müvafiq protokolu doldurmasını tələb etmək və ya başqa bir şəkildə Təchizatçıya iddia qaldırmaq hüququna malikdir.

6.7.İstifadəçi ( Alıcı ) ilə Müqaviləyə əsasən, Satıcı Xidmətdən sonra Sual Formasını doldurmaq üçün İstifadəçinin ( Alıcı ) elektron poçt ünvanına dəvət göndərə bilər. İstifadəçinin ( Alıcının ) xidmətlərimiz və məhsullarımız barədə fikirlərini öyrənmək üçün suallar verilir. İstifadəçi ( Alıcı ) könüllü olaraq formanı doldura bilər. 

 

7.  Müqavilənin ləğvi və məhsulların dəyişdirilməsi, qaytarılması

 

7.1. İstifadəçinin məhsullun İstifadəçi (Alıcı) tərəfindən alındığı tarixdən etibarən 14 gün ərzində səbəb göstərmədən, kompensasiya və ya cərimə ödəmədən müqavilədən imtina etmək hüququ vardır.

7.2. Satış Müqaviləsinin ləğvi müddəti İstifadəçinin (Alıcının) və ya onun seçdiyi, Təchizatçı olmayan üçüncü şəxsin Məhsullara sahib olmağa başladığı andan və bir çox Məhsullu özündə birləşdirən Müqavilə olduqda hesablanır. İstifadəçinin (Alıcının) və ya üçüncü tərəfin sonuncu Məhsulla, qrupa və ya hissəyə sahib olduğu andan və ya satışı təsdiq edən sənədlərin Alıcı tərəfindən alındığı tarixdən (hansı daha gecdirsə) ayrıca, qruplar və ya hissələr şəklində satılır. . İstifadəçi (Alıcı) Veb-saytda müvafiq xitam formasını doldurmaqla və ya Satıcıya Müqavilənin ləğvi barədə məktub göndərməklə Alqı-Satqı Müqaviləsini ləğv edə bilər. Alıcı barkod və partiya kodu (əgər varsa) aydın görünən Məhsulların fotoşəkillərini əlavə etməklə [email protected] bu barədə Müştəri Dəstəyi Xidmətinə məlumat verməlidir.

Son tarixə çatmaq üçün ərizəni müddəti bitmədən göndərmək kifayətdir.

7.3. Satıcı dərhal, lakin Alıcıdan Alqı-Satqı Müqaviləsindən imtina üçün ərizəni aldığı tarixdən 14 gündən gec olmayaraq Alıcı tərəfindən edilən bütün ödənişləri geri qaytarmağa borcludur. Satıcı, Alıcıdan aldığı ödənişlərin qaytarılmasını Məhsulları geri qaytarılana qədər saxlaya bilər.

7.4. Satıcı geri qaytarma prosesinə nəzarət edir və göndərmə xərclərini ödəyir.

7.5.İstifadəçi (Alıcı) onun aldığı Məhsullun aşağıdakı hallarda dəyişdirilə və geri qaytarıla bilməyəcəyi ilə razılaşır:

7.5.1. Məhsuulların qəbulundan 14 təqvim günündən çox vaxt keçib;

7.5.2. Məhsulların qəbulundan 14 təqvim günü keçməyib, lakin Məhsullar istifadədə olub, qablaşdırmanın bütövlüyü və / və ya tamlığı pozulub, etiketlər / qiymət etiketləri və s. Məhsul Azərbaycan Respublikası Nazirlər Kabinetinin 21 may 1998-ci il tarixli, 114 nömrəli qərarına uyğun olaraq qaytarılması və dəyişdirilməsi mümkün olmayan məhsullar siyahısına aiddir (https://e-qanun.az/ framework/3724), yəni:

• Qızıl və ondan məmulatlar.

• Qiymətli və yarıqiymətli metallardan və daşlardan hazırlanmış məmulatlar.

• İstehsal qüsurları istisna olmaqla, bütün növ parçalar və ölçülərdə fərdi məhsullar satılır.

• Parfümeriya və kosmetika məhsulları.

• Kişilər, qadınlar və uşaqlar üçün üzgüçülük geyimləri.

• Uşaq bağçası və yeni doğulmuş uşaqlar üçün kətan.

• Məişət kimyəvi maddələri.

• Şəxsi gigiyena vasitələri (diş fırçaları, daraqlar, biqudi və s.).

• Uşaq oyuncaqları.

• İstehsal qüsurları istisna olmaqla, kişi, qadın və uşaq corabları, etiketi olmayan işlənmiş alt paltarları.

• Qida məhsulları üçün plastik məmulatlar.

7.6. İstifadəçi, İstifadəçinin (Alıcının) müqavilədən imtina etmək hüququndan istifadə etdiyi tarixdən etibarən 14 gün ərzində, əgər varsa, qaimə və/və ya faktura ilə birlikdə məhsul Satıcıya təhvil verərək öz hesabına öz hesabına qaytarmağa borcludur. müqavilə.

7.7. Qaytarıldıqdan sonra məhsul orijinal qablaşdırmada, istifadə əlamətləri və təqdimata zərər vermədən olmalıdır.

7.8.Müqavilənin icrası ilə əlaqədar olaraq Satıcı xərc çəkdikdə və İstifadəçi (Alıcı) müqavilədən çıxdıqda, Satıcı çəkdiyi xərclərin müvafiq məbləğini tutmaq və ya onların ödənilməsini tələb etmək hüququna malikdir.

7.9. İstifadəçi müqavilə əsasında bank kartı və ya çatdırılma zamanı nağd pulla ödəniş edibsə və müqaviləyə xitam vermək hüququndan istifadə edibsə, ödənişin həyata keçirildiyi kartdan və ya təqdim edilmiş əlavə bankdan istifadə etməklə əks əməliyyat sifariş etməklə geri qaytarılır. 7 iş günü ərzində hesab.

7.10. Məhsulların geri qaytarılması mümkünlüyü haqqında əlavə məlumatı Mağazanın Veb saytında tapa bilərsiniz və ya Satıcıdan dəstək xidməti vasitəsilə e-poçt vasitəsilə tələb oluna bilər: ([email protected].) 

 

8. Zəmanətlər və iddialar

 

8.1. İstifadəçi, çatdırıldıqdan sonra alqı-satqı müqaviləsinə uyğunsuzluq aşkar edildikdə, məhsullun razılaşdırılmış / sifariş edilənə uyğunsuzluğunu bəyan etmək hüququna malikdir.

8.2. Məhsullun təhvil verilməsindən sonra 6 ay ərzində baş verən alqı-satqı müqaviləsinə uyğunsuzluğun məhsullun xüsusiyyəti ilə bağlı olduğu sübuta yetirilmədikdə, məhsullun təhvil verildiyi anda mövcud hesab edilir. və ya uyğunsuzluğun xarakteri.

8.3. İstifadəçi (Alıcı) aşağıdakı hallarda məhsullun alqı-satqı müqaviləsinə uyğunluğunu mübahisə edə bilməz:

1. müqavilə bağlanarkən uyğunsuzluğu bilirdi və ya xəbərsiz ola bilməzdi;

2. Uyğunsuzluq istifadəçinin təqdim etdiyi materiallarla bağlıdır.

8.4. İstehsalçının və ya satıcının məhsulla kommersiya zəmanəti verib-verməməsindən asılı olmayaraq, İstifadəçi (Alıcı) məhsulla bağlı şikayət vermək hüququna malikdir.

8.5. İddianın ödənilməsi məhsullu razılaşdırılmış başqası ilə əvəz etməklə həyata keçirildikdə, Satıcı İstifadəçi (Alıcı) üçün orijinal zəmanət şərtlərini özündə saxlayır.

8.6. Şikayət verərkən istifadəçi ödədiyi məbləğin geri qaytarılmasını, məhsullun razılaşdırılmış digəri ilə dəyişdirilməsini və ya qiymətdən tutulmasını tələb edə bilər.

8.7. Şikayət yazılı şəkildə göstərilən elektron poçt ünvanına, poçtla verilir və ya şirkətin ünvanına çatdırılır. Satıcı https://makeup.az saytındakı şikayət formasına çıxışı təmin edir.

8.8. Şikayət verərkən istifadəçi şikayətin mövzusunu, şikayətin həlli üçün ona üstünlük verdiyi metodu, tələb olunan məbləğin məbləğini, həmçinin əlaqə saxlamaq üçün ünvanını, telefonunu və elektron poçtunu göstərir.

8.9.Şikayət verərkən istifadəçi şikayətin əsaslandığı sənədləri də əlavə etməlidir, yəni:

1. qəbz və ya faktura;

2. məhsulların razılaşdırılmış qaydada uyğunsuzluğunu müəyyən edən protokollar, aktlar və ya digər sənədlər (o cümlədən fotoşəkillər);

3. əsas və məbləğ üzrə iddianı müəyyən edən digər sənədlər.

8.10. Məhsullara dair şikayətlər məhsullarin təhvil verildiyi gündən iki il müddətində, lakin müqavilənin şərtlərinə uyğunsuzluğun müəyyən edildiyi gündən iki aydan gec olmayaraq verilə bilər.

8.11. Müddət mübahisənin həlli üçün Satıcı və İstifadəçi (Alıcı) arasında razılaşma əldə etmək üçün lazım olan vaxt ərzində başa çatır.

8.12. Satıcı məhsullar üçün kommersiya zəmanəti vermişsə və zəmanət müddəti par. 1, şikayət kommersiya zəmanət müddəti bitməzdən əvvəl verilə bilər.

8.13. Şikayət vermək üçün maneə deyil.

8.14. İstifadəçiyə (Alıcıya) onun göstərdiyi elektron poçt ünvanına reyestrdən şikayətin nömrəsi və məhsullun növü qeyd olunan sənəd göndərilir.

8.15. Əsaslandırılmış şikayət olduqda, satıcı İstifadəçi tərəfindən şikayət edildiyi gündən bir ay müddətində məhsul alqı-satqı müqaviləsinə uyğunlaşdırır.

8.15.1. Əvvəlki bənddə göstərilən müddət bitdikdən sonra da məhsul uyğunlaşdırılmazsa, İstifadəçi müqaviləni ləğv etmək və ödənilmiş məbləği geri almaq və ya müvafiq qaydada məhsulun qiymətinin azaldılmasını tələb etmək hüququna malikdir. Art ilə. Azərbaycan Respublikasının Mülki Məcəlləsinin 624.

8.15.2.Məhsulların alqı-satqı müqaviləsinə uyğunlaşdırılması İstifadəçi (Alıcı) üçün pulsuz həyata keçirilir. O, məhsulların və ya materialların daşınması xərclərinə və onun təmiri ilə bağlı əməyin ödənilməsinə görə məsuliyyət daşımır və əhəmiyyətli narahatlıq yaratmır.

8.16. Məhsullun alqı-satqı müqaviləsinə uyğun gəlmədiyi və narazılığı halında, İstifadəçi (Alıcı) Satıcının qərarı ilə aşağıdakı variantlardan birini seçmək hüququna malikdir:

1. müqaviləyə xitam verilməsi və onun ödədiyi məbləğin geri qaytarılması

2. qiymətin aşağı salınması.

8.17. İstifadəçi (Alıcı) satıcıya şikayət etdiyi gündən bir ay ərzində məhsulu yenisi ilə əvəz etməyə və ya məhsulu təmir etməyə razı olarsa, ödənilmiş məbləğin geri qaytarılmasını və ya məhsulun qiymətinin aşağı salınmasını tələb edə bilməz. İstifadəçi (Alıcı).

8.18. Satıcı zəmanət müddəti ərzində məhsullu təmir etməklə İstifadəçinin (Alıcının) müraciətini təmin etdikdən sonra sonradan uyğunsuzluq yarandıqda, müqavilənin ləğvi ilə bağlı ərizəni təmin etməyə və İstifadəçinin (Alıcının) ödədiyi məbləği geri qaytarmağa borcludur. alqı-satqı müqaviləsi ilə məhsulların.

8.19. İstifadəçi (Alıcı) mal ilə müqavilə arasında uyğunsuzluq əhəmiyyətsiz olduqda müqavilənin ləğvini tələb edə bilməz.

 

9. Əqli mülkiyyət

 

9.1. Satıcının internet saytında yerləşdirilən bütün material və resurslara (o cümlədən mövcud məlumat bazalarına) əqli mülkiyyət hüquqları “Müəlliflik hüququ və əlaqəli hüquqlar haqqında” Qanuna uyğun olaraq qorunur, Satıcıya və ya Satıcıdan istifadə hüququnu təhvil vermiş müvafiq olaraq təyin edilmiş şəxsə məxsusdur. , və qüvvədə olan qanunları pozmaqla istifadə edilə bilməz.

9.2. Məlumatın icazə verilən həddən artıq surətdə çıxarılması və ya çoxaldılması, habelə Satıcının resurslarına əqli mülkiyyət hüquqlarının hər hansı digər pozuntusu halında Satıcı dəymiş birbaşa və dolayı zərərin ödənilməsini tələb etmək hüququna malikdir.

9.3. Açıqca qeyd olunan hallar istisna olmaqla, İstifadəçinin Satıcının internet saytında yerləşdirilən hər hansı formada məlumatları çoxaltmaq, dəyişdirmək, silmək, dərc etmək, yaymaq və başqa şəkildə ictimailəşdirmək hüququ yoxdur..

 

10. Müqavilənin ləğvi

 

10.1. Satıcı təqdim edilən məhsulların bu Şərtlərin, Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinin və ya ümumi qəbul edilmiş əxlaq normalarının pozulmaqla istifadə edildiyini aşkar etdikdə, öz mülahizəsinə əsasən, xəbərdarlıq etmədən müqaviləni birtərəfli qaydada ləğv etmək hüququna malikdir.

10.2. Bu Şərtlərdə nəzərdə tutulmuş hallarla yanaşı, tərəflər arasında müqavilə Satıcının fəaliyyəti dayandırıldıqda və ya onun internet saytının xidmətinə xitam verildikdə də xitam verilir.

10.3. Yuxarıda göstərilən hallara əlavə olaraq, tərəflərdən hər biri müqavilə üzrə öhdəlikləri yerinə yetirmədikdə, digər tərəfi üç gün əvvəl xəbərdar etməklə bu müqaviləni ləğv edə bilər.

10.4. Müqavilənin yazılı forması e-poçt mesajı göndərilməklə, İstifadəçi (Alıcı) tərəfindən doldurulmuş və ya seçilmiş məzmunun olduğu səhifədə elektron düyməyə basılmaqla və ya saytda bir xana (qeyd xanası) qoyulmaqla icra edilmiş hesab olunur. , və s. oxşardır, çünki tətbiq təkrar istehsal oluna bilməsi üçün texniki olaraq qeydə alınmışdır.

 

11. Etibarsızlıq maddəsi 

 

11.1. Tərəflər bildirirlər ki, bu Şərtlərin hər hansı bir bəndi etibarsız sayılırsa, bu, bütün müqavilənin və ya onun digər hissəsinin etibarsızlığına səbəb olmur. Etibarlı olmayan bir şərt məcburi qanun normaları və ya müəyyən təcrübə ilə əvəz ediləcəkdir.

 

12. Şərtlərin dəyişdirilməsi

 

 12.1. Satıcı İstifadəçilərə (Alıcılara) bu Qaydalar və Şərtlərə edilən hər hansı dəyişiklik barədə bu halın baş verdiyi andan 7 gün ərzində İstifadəçinin göstərdiyi e-poçt ünvanına məlumat verməyi öhdəsinə götürür.

12.2. İstifadəçi (Alıcı) Şərtlərdə edilən dəyişikliklərlə razılaşmadıqda, İstifadəçi (Alıcı) səbəb göstərmədən, kompensasiya və ya cərimə ödəmədən alqı-satqı müqaviləsindən imtina etmək hüququna malikdir. Bu hüquqdan istifadə etmək üçün İstifadəçi (Alıcı) əvvəlki maddəyə uyğun olaraq mesajı aldıqdan sonra üç gün ərzində Satıcıya məlumat verməlidir.

12.3. İstifadəçi (Alıcı) bu Şərtlərdə müəyyən edilmiş qaydada alqı-satqı müqaviləsindən imtina etmək hüququndan istifadə etmədikdə, dəyişiklik İstifadəçi (Alıcı) tərəfindən etiraz edilmədən qəbul edilmiş hesab olunur.

 

13. Mübahisələrin həlli qaydası

 

13.1. Satıcı alqı-satqı müqaviləsinin yerinə yetirilməməsinə və ya lazımınca yerinə yetirilməməsinə görə məsuliyyət daşıyır.

13.2. Bağlanmış alqı-satqı müqaviləsi üzrə yaranan mübahisələr zamanı tərəflər onları danışıqlar yolu ilə elektron poçt vasitəsilə həll etməyə çalışacaqlar: [email protected] Hər hansı mübahisənin həlli üçün tətbiq olunan qanun Azərbaycan Respublikasının qanunudur.

13.3. Satıcı və İstifadəçi (Alıcı) mübahisəni danışıqlar yolu ilə həll edə bilmədikdə, İstifadəçi (Alıcı) Azərbaycan Respublikası İstehlakçıların Hüquqlarının Müdafiəsi Dövlət Xidməti (ünvan: Naxçıvan şəhəri, Cəlil Məmmədquluzadə 44) vasitəsilə iddiaları həll edə və dəymiş ziyanı ödəyə bilər. , Azərbaycan Respublikası; internet saytı: https://aibn.nakhchivan.az/).

13.4. Satıcı və İstifadəçi (Alıcı) yuxarıda göstərilən üsullarla məsələni həll edə bilmədikdə, Satıcı və İstifadəçi (Alıcı) Azərbaycan qanunvericiliyində nəzərdə tutulmuş bütün fikir ayrılıqlarını məhkəmə yolu ilə həll etmək hüququna malikdirlər.

 

Qaydalar 16 avqust 2023-cü il tarixindən qüvvəyə minir.

 

Şəxsi hesaba daxil olun

Şifrənizin yenilənməsi

biz sizə zəng edəcəyik!